Snart är det dags!

2010-03-23 @ 15:20:56 • Kommentarer (1)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

Ja för det är de, om cirkus 90 minuter befinner jag mig på Möllan med 100-tals andra supportrar, det blir marsch med avång 17.00 till Malmö stadion för att sedan bevittna sveriges största tifo genom tiderna och även se när Malmö kör över Örebro. Sång i 90 minuter är det ända som står på min lista idag så om jag är hes imorgon så förstår ni varför. Har iallafall precis käkat lite gott och snart blir det att fixa det sista för att sedan dra.

Lite mer om laget idag, Oferé är tillbaka men startar inte så vi får nog räkna med samma uppställning som matchen mot GAIS, tror dock vi får mer ytor idag då GAIS spelar ett så pass deff spel, medans Örebro ställer upp med ett 4-3-3 spel, där tränaren har gått ut med att han vill ha ett mer aggresivt spel, dom har dock ett par bra mittbackar som kan stänga till rejält.

Laguppställning lär se ut såhär:

Johan Dahlin
U. Vinzents - Daniel Andersson - Jasmin Sudic - Joseph Elanga
Jeffrey Aubynn - Robert Åhman Persson - Wilton Figueiredo - Guillermo Molins
Daniel Larsson - Agon Mehmeti

Tror Malmö vinner med 3-1, 2 av DL och ett av inhopparen Oferé.

Ses på Malmö Stadion ev. Möllan, glöm inte flaggan och sångrösten, sång i 90 minunter!

Kommentarer

Postat av: M79

Tjena



Du har inte lust att flytta din blogg till den nya sportplattformen för bloggare?



www.kylspray.com



Hör gärna av dig

mvh

2010-03-24 @ 11:14:11
URL: http://www.kylspray.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback