Lite information om Hemmapremiären imorgon

2010-03-22 @ 10:24:37 • Kommentarer (0)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

Imorgon är det dags för första hemma matchen på Malmö Stadion och det lär bli riktigt fett. Tror också på seger då Oferé är tillbaka i spel, oklart om han spelar imorgon men jag hoppas verkligen det, sen gör inte en spelare hela laget men som jag nämnt innan så ser jag Agon som en inhoppare och inte en person som startar. Örebro kan säkerligen bjuda upp till dans men tror Malmö är det starkare laget inför morgondagen.

Stort tifo har utlovats, kanske Sveriges största genom tiderna, ett tifo för 220 000:-. Det kommer bli gigantiskt. Marsch kommer att ske från Möllan 17.00, samling 16.45 för ett som inte vet. Råder alla att köpa biljetter innan vi kommer till Malmö Stadion då det lär bli kaos vid biljettluckorna om alla ska köpa samtidigt. Vi kommer vara på Nya Stadion lite tidigare än förra året, just för att slippa allt skit.

Jag personligen kommer att köpa en flagga på plats men jag tycker att alla bör ta med sig sin flagga om man har, och en god sångröst så ses vi på Möllan ev. Malmö stadion imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback