GAIS - Malmö FF

2010-03-15 @ 10:33:32 • Kommentarer (0)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

Sitter i skrivande stund i skolan och har Engelska, fast det är ju inte speciellt lätt och koncentrera sig på Engelskan när det snart bär av till Göteborg. Vädret känns hyffsat bra, dock så ångra jag mig när jag gick ut imorse och gick in och tog en tjocktröja med mig, man vet ju aldrig.

Matchen i sig kommer nog bli en jämn match, medans vi har ett lite mer offenstivt lag så kör GAIS på sitt defensiva 4-4-1-1 spel om man utgår från förra säsongen, tror inte de har ändrat något speciellt. GAIS har väl egentligen bara en målspruta och det är ju Wanderson som avslutade fint på 18 mål förra säsongen, så man bör väl ha ett öga för han om han får spela.

Jag tror Malmö kommer ställa upp med följande pågar idag. Tror egentligen denna 11:an är ganska klar:

Johan Dahlin
U. Vinzents - Daniel Andersson - Jasmin Sudic - Joseph Elanga
Jeffrey Aubynn - Robert Åhman Persson - Wilton Figueiredo - Guillermo Molins
Daniel Larsson - Agon Mehmeti

Det ända som gäller idag är 3 pinnar och en mycket trevlig resa, ser framemot det!
Kommer nog en fullständig matchrapport under morgondagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback