En dröm som kan gå i uppfyllelse?

2010-03-02 @ 13:25:24 • Kommentarer (2)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

För många är det nog en stor dröm, att se Zlatans, Barcelona mot Malmö FF, det är min iallafall.
Det kan faktiskt bli så att det blir en match i sommar, då Malmö FF och agenten som förmedlar Barcas träningsmatcher har varit i kontakt. Dock så kostar det en jäkla massa för att arrangera en sån här match då Barcelona är ett av världens bästa lag, har massa bra spelare.

Allt i denna värld kostar pengar, det gör även Barcelona. Man kan räkna upp 8 miljoner kronor och det svider som fasen i plånboken.

Vad hade vi tjänat på att möta Barcelona hemma? den frågan ställer jag mig

Vi hade väl inte tjänat speciellt mycket, det hade nog bara varit en upplevelse att gå se Zlatan, Messi och de andra stjärnorna. Trotts att jag är en Malmö supporter så håller jag även på Barcelona i övriga världen, finns inget annat lag. Dom spelar ju ett så pass bra spel så Malmö hade nog inte hunnit med för 5 öre.

Kan bli en dröm som går i uppfyllelse, hoppas den gör de!


Kommentarer

Postat av: Anonym

de ska ju va Liverpool.. inte barca<333

2010-03-02 @ 15:53:49

Postat av: MFFSnubben

SV: Klart det ska vara Barca, världens bästa lag!

2010-03-03 @ 07:32:50
URL: http://mffsnubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback