Allsvenskan Omgång 3

2010-03-31 @ 23:51:20 • Kommentarer (3)PermalinkAllsvenskanTrackbacks ()

Kalmar FF - IF Elfsborg 2-2
Gefle IF FF - Malmö FF 1-3
Halmstads BK - Åtvidabergs FF 4-0
Helsingborgs IF - IFK Göteborg 2-0
Örebro - Mjällby AIF 0-2
GAIS - AIK 3-1
BK Häcken - Trelleborgs FF 4-2
Djurgården - IF Brommapojkarna 0-0

---
Efter 3 omgångar så tycker jag tabellen ser hyffsad konstig ut, rätta mig om jag har fel. Men Kalmar & AIK borde väl inte ligga i botten av tabellen om man kollar på föregående år, medans Häcken och Mjällby ligger i toppen, inget illa menat mot Mjällby och Häcken, riktigt imponerad är jag, men tabellen ser riktigt konstig ut.

Noterbart är att Djurgården endast lockade till sig 7190 personer. Tycker det är hyffsat dåligt för att vara den första hemmamatchen med publik och sen ett derby också. Skönt också att IFK fick pisk med 2-0, då dom är tippade att vinna iår och att dom inte får springa iväg hur som helst i tabellen.

Kommentarer

Postat av: MFF

Hur många läsare har du per dag?

2010-04-01 @ 00:45:36

Postat av: Jones

Du kan ju inte säga att det var bra att Ifk vann med tanke på vem som vann matchen....

2010-04-01 @ 04:20:50

Postat av: MFFSnubben

@MFF: Inte så värst mycket, men jag kör på och försöker få upp intresset för bloggen.



@Jones: Iofs du har en poäng där, men IFK känns väldigt starka iår och det är bra att dom hålls nere så mycket som möjligt, sen vilket lag som håller dem nere kan kvitta i längden.

2010-04-02 @ 02:10:09
URL: http://mffsnubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback