VM 2010 DAG 4

2010-06-15 @ 18:19:49 • Kommentarer (0)PermalinkVM 2010Trackbacks ()

Måndag och första sommarlovsdagen om man ska vara petig. Eftersom att det var Måndag så började jag mitt första jobb denna sommaren som innebandytränare, det blev faktiskt inte speciellt mycket innebandy utan mest andra aktiviteter. Eftersom att man ställde klockan på 07.00 så var det faktiskt ganska jobbigt och gå upp för att sedan hålla på till 15.30.

Jag hann endast se en match eftersom att jag somnade när jag kom hem, checkade Italien - Paraguay och där bjöds man på mycket bra fotboll. Eftersom att man var helt yrvaken nästan hela matchen igenom och somnade till vid vissa tillfällen så kommer man faktiskt inte ihåg speciellt mycket av matchen, men den blev 1-1 iallafall.

Dagens matcher slutade iallafall såhär:

Holland - Danmark 2-0
Japan - Cameroon 1-0
Italien - Paraguay 1-1

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback