Underbart väder

2010-06-05 @ 22:30:17 • Kommentarer (1)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Javisst har det varit skönt väder nu och det har faktiskt varit mycket efterlängtat. Har varit ganska mycket nu i skolan och så, därför jag inte har skrivit här inne. Dagarna har för mestadels bestått av att plugga, ut och springa, skola och sovit. Mer har man faktiskt inte hunnit göra och man saknar verkligen Malmö FF en del nu.

Då har snacket börjat, idag kan man läsa på fotbollskanalen att Daniel Larsson placeras i Sporting. Det skrivs i Portugisisk press att Daniel Larsson är aktuell för klubben, men Daniel han själv har inte hört något konkret. Är det bara jag eller ni där ute hoppas också att Daniel stannar, åtmistonde till hösten? Jag tycker iallafall det för att han fortfarande utvecklas, och drar han försnabbt så kanske han stannar i utvecklingen, vem vet? Har hänt ganska många.

Troligaste är att Edward Ofere drar nu i sommar, eller ja jag hoppas det iallafall. Drar han i höst så får Malmö inga cash för han, men om han drar nu i sommar så får Malmö pengar. Kommer hända en del tror jag när transferfönstret öppnar.

Återkommer nog med ett inlägg imorgon eller ibörjan av nästa vecka, får se hur mycket jag hinner då man nästan är fullbokad varje dag.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Klart Larsson ska stanna =) Han får inte lämna än, vi måste ha guldet först =P

2010-06-12 @ 15:53:27
URL: http://mffhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback