Som man har längtat...

2010-06-11 @ 09:39:23 • Kommentarer (0)PermalinkVardagTrackbacks ()

... på denna Fredagen, 11 Juni 2010. Vi kan ta allt från början, idag är det exakt 364 dagar tills jag tar studenten, helt sjukt asså. Detta andre året på gymnasiet har bara sprungit iväg och det har kännts, både positivt och negativt. Nej det mesta positivt iallafall och idag är det skolavslutning, klockan 11.00 ska man befinna sig i Pildammarna för att käka glass med klassen, vet dock inte om vi ska tillbaka till skolan efter det eller hur de blir, men man slutar ganska tidigt iallafall.

Hela denna veckan har varit riktigt skön, fått mina 2 jobb, varit iväg på 3 studenter och ikväll blir det 18 års fest, som tidigare nämnt slutar man skolan och inte nog med det, utan VM drar igång 15.00 och gissa att jag absolut inte vill missa detta, kommer nog inte hårdbevaka VM speciellt mycket då jag under den största delen av sommaren kommer att jobba, men ska försöka göra mitt bästa iallafall.

Det blir iallafall att se Sydafrika - Mexico 16.00 sen kvällsmatchen blir nog lite svårare eftersom att man ska iväg. Det ryktas dock att min käre polare Simon kommer att bevaka VM ganska väl så checka in på hans blogg om det är något ni har missat.

Simons blogg finner ni HÄR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback