Sista dagen imorgon...

2010-06-23 @ 20:52:26 • Kommentarer (2)PermalinkVardagTrackbacks ()

... Jo det stämmer faktiskt, imorgon är den sista dagen jag jobbar, sedan har jag semester i cirka 2 - 2,5 veckor för att sedan gå på igen. Har inte följt VM speciellt mycket, men man kan konstatera att flopp-Frankrike är utslagna, frågan är vad som hände med dem? Kunde Sverige inte fått eran plats istället för att ni skulle skämma ut er?
Blir nästan lite sur när man läser vad som händer. VMFLOPP 2LAX10? Ja jag vet inte, men det är långt ifrån det man längtat efter.

Man kan iallafall konstatera att England och USA är vidare från gruppspelet.

***

Imorgon nalkas det träningmatch för MFF:s del mot Bröndby. Matchen kommer att spelas 16.00 på Nya Stadion och vi får faktiskt se några av våran spelare som varit borta nästan hela vårsäsongen. Edward Ofere samt Markus Halsti är uttagna i truppen tills imorgon och jag hoppas iallafall man får se en stund med dem på plan, har saknat dessa herrar ganska mycket faktiskt.

Brassen, Hernane Vidal de Sousa är även med i matchen imorgon och om jag får säga mitt så startar han förmodligen, detta är sista matchen ledningen får se han spela innan beslutet tas om man ska erbjuda han kontrakt eller inte.

Om jag får säga mitt så tycker jag absolut man borde erbjuda han det, först och främst för vi behöver folk där uppe och sedan kan det sätta lite mer press på Ofere-affären.

Man fick även reda på genom Sydsvenskan tidigare i veckan att Malmö FF:s fystränare, John Phillips lämnar Malmö FF för ett äventyr i Dubai, visst kan det kännas ganska kasst och tappa sin fystränare under halva säsongen, men vad man har läst så kommer han fortsätta hjälpa till på avstånd, vi får se hur det går med det. Jag tycker absolut att ledningen i Malmö snabbt ska försöka fixa en ersättare, för en fystränare behövs alltid.

16.00 på Nya Malmö Stadion

***
HÄNG MED OCH INTA SOLNA DEN 17 JULI, TÅG TUR / RETUR FÖR 469;- FINNS ATT INHANDLA PÅ MFF SHOPPEN!
ALLA TILL SOLNA!


Kommentarer

Postat av: ellenor

och hur hittade du min blogg din lilla jävel? ;)



haha, jag menar faktiskt inte dig.. inte denna gången! :D

2010-06-24 @ 00:01:41
URL: http://ellenorsworld.blogg.se/

Postat av: Johanna:)

HAHA Tack!!!

Kan tyvär inte säga desamma...inte så intreserad av fotboll:P

2010-06-24 @ 16:19:32
URL: http://oonlydavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback