Mitt under ledigheten

2010-06-07 @ 13:19:08 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

När man väl har ledigt från skolan så kommer det upp så mycket man kan göra och vill göra, i skrivande stund sitter jag och håller på med en ny design till bloggen, kommer bli en stor förändring vill jag lova er, designen är dock plockad från Bloggdesign's hemsida då jag absolut inte orkar sitta och göra en själv, blir lättast så. Dock så behöver man alltid redigera lite i koden så det är vad jag håller på med nu.

---
Vi kan börja dagen med att MFF ställer in den 4lags-tuneringen som var planerad den 19-20 Juni pågrund av ekonomiska skäl. Lagen som skulle deltagit och var bekräftade är: Bröndby, Elfsborg & givetvis Malmö FF. Det fjärde laget var det snack om att komma från Balkan men eftersom att Malmö skulle stått för flygg,boende & mat så gick det lite över gränsen för ekonomin. Så därför ställer man in tuneringen till Eric Perssons minne.

Bekräftat är dock att vi har en träningsmatch mot Elfsborg den 19:e Juni i Borås, enligt vad sydsvenskan erfarar så vill Rolle ha minst en till träningsmatch innan Allsvenskan drar igång igen. Sedan spelas ju Svenska Cupen mot Mjällby i Sölvesborg förmodligen den 4:e Juli så det återstår och se om Malmö lyckas pricka in en träningsmatch.

---
Eftersom att jag håller på med en ny design så kommer bloggen bli lite mer självständig, jag kommer försöka skriva varje dag. Om det handlar om sport eller något jag gjort under dagen återstår och se, men ska försöka ha bloggen aktiv varje dag och inte endast om fotboll. Bara för att bloggen heter MFF Snubben så betyder det inte endast att jag ska blogga om fotboll, men största delen kommer handla om fotboll.

Och nu drar snart VM igång också, rättaresagt på Fredag. Kommer bli roligt och följa detta VM då jag tror det kan bli riktiga skrällmatcher för man vet verkligen inte vilket lag som är bättre än det andra. Tror dock Spanien eller Argentina tar hem hela, men det återstår att se.

---
Åk med upp till Solna den 17 Juli? Se när Malmö FF krossar fjolårets SM-mästare? Det kan man ju absolut inte missa. På Facebook så finns det intressekoll om vilka som är intresserade och jag råder alla att gå med om ni är sugna på att åka upp.

Facebook gruppen finner ni HÄR!

(Bild: MFF-Familjen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback