VM 2010 DAG 1

2010-06-12 @ 00:47:40 • Kommentarer (1)PermalinkVM 2010Trackbacks ()

Japp, den första dagen av VM är nu avklarad och jag måste väl säga att jag inte blivit speciellt imponerad, dock så såg jag bara första matchen, men vad jag hörde från Frankrikes match så var det inget att hänga i granen precis. Den matchen slutade 0-0 och vi har spelat två matcher idag som har blivit lika, som jag skrev innan allt kan hända.

Morgondagen bjuder dock på mer fotboll tror jag, vi får se Messi och hans Argentina möta Nigeria. Vi får se Rooneys England möta USA. Sedan spelar även Korea - Grekland.

Tiderna som gäller imorgon listas här under, samt var respektive match visas.

Korea - Grekland 13:30 TV4
Argentina - Nigeria 16:00 SVT
England - Usa 20:30 TV4


Ska man tippa dessa matcher imorgon så tror jag Grekland vinner till 2.40, sedan så känns Argentina samt England hyffsat klara, dock till betydligt sämre odds. Här nedan kommer iallafall den femlingen jag ska spela till imorgon. Tippar egentligen inte matcher under 1.50/60 men eftersom att de sänds så kan de vara lite kul.

Sydkorea - Grekland 2,40
Argentina - Nigeria 1,35
England - USA 1,40
Lilla Torg - Fässberg 1,65
Landskrona BOiS - Norrköping 2,45

Odds: 18,34 gånger pengarna hos Svenskaspel.se

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Tack snälla! =D



Ska ordna ny header oxå bara så det ser bra ut tillsammans =)

2010-06-12 @ 18:47:00
URL: http://mffhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback