Back on track..

2010-06-20 @ 20:11:29 • Kommentarer (0)PermalinkVardagTrackbacks ()

.. Ja kanske inte riktigt än. Jag kunde endast se kvällsmatcherna under veckans gång och det känns förjävligt. Men visst vad gör man inte för pengar. Har inte riktigt orkat rappotera varje kväll heller för man är igång hela tiden under dagen man jobbar och det sätter sig verkligen innanför huvudet.

Sedan har det ju varit hyffsat bra väder så första valet har inte varit att sitta framför datorn precis.


***

Har faktiskt glömt att nämna att det har kommit en ny Brasse och provtränar med Malmö. Hernane Vidal de Sousa är hans namn och beskrivs som en fysisk stark spelare med god spelförståelse, släppte oftast bollen när han hade fått tag på den. Han presenterade sig redan i träningsmatchen mot Elfsborg tidigare i veckan, där det endast tog 22 minuter tills brassen nätade. Dock så förlora Malmö den matchen med 2-1.

Jag är väldigt positiv till en ny anfallare, då jag verkligen tror och hoppas att Edward Ofere försvinner i sommar, inget illa mot han men pengar till Malmö skadar aldrig.

Redan på Torsdag den 24/6 spelar Malmö sin andre träningsmatch, denna gången står Bröndby för motståndet och matchen spelas Nya Malmö stadion. Matchstart är satt till 16.00 (?) vilket jag tycker är en katastrof tid då jag själv slutar 15.30, men man får väl snabba sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback