1 Juni - Tiden springer iväg

2010-06-01 @ 09:23:36 • Kommentarer (0)PermalinkAllmäntTrackbacks ()

Är det bara jag som tycker att tiden har sprungit iväg? Vi är redan i årets sjätte månad! Idag är det den 1 Juli och det kändes som om det var snö förra veckan, nä men tiden har verkligen gått snabbt. Det är exakt 10 dagar tills jag har gått ut det andre året i gymnasiet. Bara ett år kvar sen och jag hoppas verkligen det springer lika snabbt som detta har gått.

Justnu sitter jag och har Projekt och Företag i skolan är dock klart med allt så tar mig tiden till att skriva lite här inne. Nu i veckan drar studenterna igång och man får väl se om man drar iväg på någon, inget bestämt än men brukar alltid dyka upp något.

---
Cirka en månad till det drar igång med cupspel, Mjällby borta och jag hoppas på vinst denna gången. Klart är iallafall att vi inte spelar på Strömvallen då den håller på att renoveras, så vi lär inte få spela där vi har förlorat ganska mycket. Jag har iallafall planer på att åka upp, hoppas de flesta har det med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback