Ledigheten över

2010-07-11 @ 17:36:42 • Kommentarer (0)PermalinkVardagTrackbacks ()

Rubriken säger ju nästan allt? Visst jobbade jag två veckor i början av sommarlovet men det vill jag inte kalla jobb, utan mest lite tidsfördriv. Men nu drar det igång på allvar och i 1 månad framöver kommer jag att jobba som fritidsledare nere på Munkhättes fritids. Förra året var jag också där och jag trivdes faktiskt, visst är det lite jobbigt vissa dagar med småungarna, men det klarar man av. Så imorgon ska man inställa sig 0630 på Munkhättes fritids, snacka om en dryg början men det blir bättre till slut :)

Måste säga att dessa senaste dagarna har varit hur sköna som helst, massa med sol och bad. Det är sånt jag verkligen älskar och hoppas inte detta vädret försvinner allt för snabbt.

***
Frågan jag går och tänker på dag in och dag ut, NÄR släpper Malmö att de har erbjudit Hernande ett kontrakt? Att det ens får gå såhär lång tid utan att något händer gillar inte jag.

***
Förövrigt så vinner Spanien finalen idag, finns inget annat i min värld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback