Larsson skadad, nu lär det hända saker!

2010-07-02 @ 23:21:40 • Kommentarer (0)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

Daniel Larsson drog på sig en bristning på baksidan av låret och det innebär att han missar spel på Söndag i cupen. Lika bra att han blir frisk till säsongen drar igång den 17:e, om han nu ens klarar det? På Sydsvenskan skriver man att det är oklart hur länge Daniel Larsson blir borta.

Visst är kanske denna typen av skadan inte så långvarig, men det visar att man kan skada sig och att man behöver folk som täcker upp. Nu har vi iofs Ofere men vi vill ju att han ska försvinna.

Hernande spelade med U21 tidigare iveckan mot Helsingborgs IF och matchen slutade 1-1, gissa vem som gjorde målet? Jo Hernande. Han har nu spelat 3 matcher i den ljusblåa tröjan och gjort 3 mål. Det är ett jäkligt bra facit om man är och provtränar för en klubb. Och av det jag har sätt så tycker jag absolut man ska erbjuda han ett kontrakt, hoppas det händer nu lite i nästa vecka.

***

Hittade även en intressant artikel på SportSport.ba, det vill säga en bosnisk tidning om jag inte har helt fel för mig?

Ve­li­bor Va­si­lić heter denna snubben och har spelat nere i Bosnien, har även fått någon landslagsmatch. Vet iallafall inte vem snubben är, men enligt länken så väntar denna snubben på visum. Det står på sidan med lite krasslig översättning från googletranslate att nästa vecka bör Velibor underteckna ett avtal med klubben i Malmö. Så står det iallafall och visst vi har ett flertal klubbar i Malmö, men som jag ser det så står det mellan MFF, LB07 och Rosengård?

Återstår att se vem det är som har nappat på denna snubben!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback