Ny Ordförande!

2010-02-18 @ 23:10:08 • Kommentarer (0)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

Har man hälsat på Malmö FF:s nya ordförande sen barnsben utan att veta om att han just idag skulle ta över posten Ordförande inom Malmö Fotbollsförening?
Nä faktiskt inte men så är faktiskt fallet. Håkan Jeppsson blev idag vald till ordförande i Malmö och Bengt Madsen hyllades och valdes till hedersdito. Men det var ganska väntat att Jeppsson stod som näste man att ta över posten då man har spekulerat kring detta sen Madsen gick ut med att han inte ställer upp för omval.

Ni undrar säkert vad jag menade med de första här i inlägget? Jo det är så att sedan 10 år tillbaka har jag sportat med hans son, Petter och vi har både spelat hockey tillsammans och spelar nu i samma innebandylag, ganska roligt ändå.

VD:n Pelle Svensson höll igång största delen av kvällen och hävdade faktiskt:
Vi ska vinna SM-guld i år

Kunde tyvärr inte närvara vid mötet då jag var ute på andra uppdrag, så om ni tycker att något ska stå med så tveka inte på att dra iväg ett mail till mig.

//MFF Snubben

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback