Allsvenskan 2010 slutar såhär

2010-02-21 @ 01:17:29 • Kommentarer (0)PermalinkAllsvenskanTrackbacks ()

Malmö FF
IF Elfsborg
IFK Göteborg
Kalmar FF
-------
Helsingborgs IF
AIK
Trelleborgs FF
GAIS
IF Brommapojkarna
BK Häcken
Halmstads BK
Örebro SK
Åtvidabergs FF
--------
Gefle IF
--------
Djurgårdens IF
Mjällby AIF


Varför vinner Malmö FF iår?
Får väl ta och börja med och säga att jag inte tror Malmö vinner bara för jag är Malmöit.
Efter mycket tänkande så har jag faktiskt sagt att Malmö vinner iår då det har hittat ett hyffsat bra spel och de rätta gubbarna. IF Elfsborg och IFK Göteborg kommer strax bakom och det vettifan om det blir strid hela vägen till slutet. Spelar Malmö som de avslutade förra säsongen så vinner dem denna, så är det bara.

Ni undrar väl säkert nu varför jag inte har satt AIK högre upp, men jag tror helt ärligt inte de klarar pressen, dom hade sin tid och nu är den förbi.

// MFF Snubben

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback