Vad är meningen?

2010-04-10 @ 17:50:47 • Kommentarer (0)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

För att vara helt ärlig så ser jag faktiskt ingen anledning till att vi tog tillbaka Elanga faktiskt, nu när Ricardinho kommer tillbaka så kommer en man tvingas lämna "truppen" och det blir Elanga. Då jag knappats tror man tar bort Halsti, visst blir de konkurrens i laget men Rolle står nog hyffsat fast vid dom spelarna han har.

Sen är det ju givetvis bra med reserver men ja, Elanga ska vara på plan i mitt tycke, iallafall med i truppen.
Truppen förövrigt åker upp redan idag till Kalmar, laget blir som i förra matchen förutom att Edward Ofere tar Agons plats, eller ja jag hoppas stort på de, för Ofere har visat att han ska ha en plats i laget nu.

Kommer personligen inte åka upp till Kalmar imorgon pga. personliga skäl och hoppas att jag kan maka mig ner till O'Learys iallafall och se den där. Hoppas iallafall att ni som ska åka stöttar laget till 100% och kommer hem med 3 sköna pinnar!

---
Förövrigt så blir de El Classico ikväll och hoppas verkligen på en rolig och intensiv match, båda lagen saknar hyffsade spelare och tror denna kan bli hur jämn som helst, Barca åker dock ifrån Madrid med 3 pinnar i bagaget där Messi avgör med sitt 3-2 mål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback