Träning 17/4

2010-04-17 @ 11:13:21 • Kommentarer (1)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

Ännu är man uppe en tidig Lördag, visst så vakna jag hyffsat enkelt imorse när mobilen ringde. Träningen idag var på en av gräsplanerna vid stadionområdet, och man kunde direkt konstatera att det var en annan energi i laget. Under uppvärmningen så var det massa skratt och klapp klapp från spelarnas håll. Känns verkligen att det är ett annat lag nu. Förövrigt så var jag bara på träningen i 1 timme och hann väl inte se allt för mycket, men kylan tog över så beslutade mig att åka hem.

Träningen drog iallafall igång med uppvärmning och sedan blev de anfall mot ett mål. Dahlin och Dusan körde för sig själv medans Dejan stod med på anfallsövningen.

Noterbart idag var att: Halsti fortfarande var borta (skadad) och Miljan körde på under den timmen jag var där.

3 dagar, 7 timmar, 46 minuter och 40 sek till HELSINGBORG!

** Man kan nu läsa att Jasmin Sudic skadade sig på träningen "Jasmin Sudic illa skadad under träningsmatch" lyder sydsvenskans rubrik. Jasmin ska ha krockat med Jiloan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ojdå, .....

2010-04-17 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback