Lite påskuppehåll och då passar jag på

2010-04-02 @ 02:29:29 • Kommentarer (1)PermalinkAllsvenskanTrackbacks ()

Ja, dem är ju människor dem också som springer ute på plan så givetvis har dem också lite påskledighet. Omgång 4 kör igång på Måndag med 3 matcher. Här under kommer lite information om hur det ser ut i tabellen och vilka som leder skytteligan, kan tillägga att alla lag har spelat 3 matcher var, sen får eran matte kunskaper avgöra.

Tabellen:


1. BK Häcken 9
2. Helsingborgs IF 9
3. Malmö FF 7
4. Mjällby AIF 7
---
5. IF Elfsborg 5
6. GAIS 4
7. Gefle IF FF 4
8. Halmstads BK 4
9. IFK Göteborg 3
10. Örebro 3
11. IF Brommapojkarna 2
12. Trelleborgs FF 2
13. AIK 2
---
14. Kalmar FF 2
---
15. Djurgården 1
16. Åtvidaberg 0

Man kan ju klart säga att Mjällby som nykomlingar har överraskat stort, jag hoppas dom håller en jämn nivå under hela säsongen. Sen har både HIF och BK Häcken vunnit sina 3 matcher, tror dock dom faller inom kort då jag ser att båda lagen är lite mer av mittenlag än topplag. Inte för att jag är Malmöit men jag tror faktiskt att Malmö kan komma hyffsat högt upp iår.

Skytteligan (Top 5):


1.Marcus Ekenberg, MAIF 4
2.Ricardo Santos, KFF 3
3.Mattias Lindström, HIF 2
4.Tobias Hysén, IFK 2
5.Paulo José de Oliviera, BKH 2

Ja, det är bara att tacka och ta emot för Marcus Ekenberg, gick in och gjorde 3 bollar mot GAIS när Mjällby vann med 3-0.

---

Det är förtidigt på säsongen för att avgöra vilket lag som vinner SM guldet 2010, men för er som kanske inte hänger med övriga lagen så hoppas jag detta kan hjälpa er något annorlunda. Ska försöka få ihop några summeringar då och då om hur det går för diverselag.

Kommentarer

Postat av: dsf

Varför står alla cs-spelare och bajsar?

2010-04-02 @ 02:38:03
URL: http://emo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback