Kalmar FF - Malmö FF

2010-04-11 @ 13:03:24 • Kommentarer (0)PermalinkMalmö FFTrackbacks ()

De som tog tåget upp till Kalmar kom upp för cirkus 20 minuter sen, så justnu känns det verkligen piss att man missar denna resan, men man måste planera och överväga, då jag har valt att lägga kraft på Helsingborg borta (20/4) och sedan förmodligen IFK borta (29/4).

Men matchen idag blir nog en rolig en, kommer dock inte hinna se den då jag ska iväg på andra uppdrag. Medans Malmö i mitt tycke har inlett säsongen hyffsat bra så har Kalmar inlett den hyffsat dåligt om man jämnför med förra säsongen. Kollar man på föregående omgång så mötte Kalmar, Åtvidaberg borta och matchen slutade 0-0, och Åtvidaberg ska man köra över i alla väder så jag ser absolut att Malmö vinner idag.

Noterbart hos Malmö är att Ricardinho är tillbaka, dock tror jag han börjar på bänken. Hoppas även att Ofere börjar från start då han har visat sig i hyffsat skick under veckan med U21.

Matchen slutar:
1-3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback